Mały przewodnik, jak to zainstalować:
ROBISZ TO NA WŁASNE RYZYKO.
Cóż, najpierw potrzebujesz przycisków kierownicy z przyciskiem ACC. Numer części EPER to: 156130459
Potrzebujesz również przedniego radaru i kamery, procedura jest taka sama jak dla Giulii
0. Jeśli nie chcesz odłączać zasilania akumulatora, najlepiej trzymać kluczyk z dala od samochodu, aby nie przeszedł w tryb czuwania. Ponadto, jeśli Twój samochód ma SGW, będziesz potrzebować kilku dodatkowych kroków.
1. Musisz wyjąć poduszkę powietrzną kierownicy. Jest klips dostępny od dołu poduszki powietrznej za pomocą płaskiego śrubokręta..wciskasz go śrubokrętem, a następnie poduszka powietrzna powinna się odłączyć. Do poduszki powietrznej przymocowane są kable, więc bądź ostrożny i powinieneś je również usunąć.
2. Odłącz wszystkie kable.
3. Wyjmij kierownicę z samochodu, w ten sposób będzie znacznie łatwiej pracować. Następnie odkręć 3 śruby z tyłu... jedną za każdym panelem przycisków i jedną na dole kierownicy. Następnie pracując nad dolną częścią kierownicy, musisz odłączyć plastikową osłonę, która wygląda jak aluminium, za pomocą plastikowego śrubokręta do klipsów lub czegoś podobnego, ALE uważaj, aby nie uszkodzić skóry na kierownicy. Są dwa duże plastikowe klipsy prawie na środku kierownicy, znajdujące się poniżej poduszki powietrznej. Ostrożnie je odłącz.
4. Po usunięciu plastikowej osłony możesz usunąć przyciski. Może to dobry pomysł, aby w tym momencie zainstalować czerwony przycisk start-stop, jeśli chcesz. Przyciski mają własne okablowanie, więc również na to uważaj. Nie spiesz się, to nie jest bardzo trudne zadanie.
5. Wymień przyciski na nowe. Następnie złóż wszystko z powrotem.
6. Podłącz Multiecuscan do swojego ABS i sprawdź, czy kierownica jest ustawiona na 0,00 stopni
7. Włącz samochód bez uruchamiania silnika, podłącz Multiecuscan (MES) i przejdź do wyrównania Proxi.
8. W części, w której widzisz, że masz włączony tempomat... wyłącz go. Przejdź do adaptacyjnego tempomatu i włącz go.
9. Wykonaj wyrównanie proxi. Najlepiej użyć interfejsu Wifi Cantier (oznacza to najnowszą wersję interfejsu, która ma zarówno wifi, jak i BT) z MES, ponieważ ELM327 lub inne interfejsy mogą zawodzić w niektórych modułach.
10. Po zakończeniu wyrównania proxi otrzymasz kody błędów w niektórych ECU i potrzebujesz adaptacji ecu ABS. W tym momencie samochód jest w trybie bezpieczeństwa i nie będziesz mógł go ruszyć!!! Nie panikuj. ALE na wszelki wypadek, gdyby wszystko poszło do ****, zaparkuj samochód gdzieś, gdzie może zostać, aż przyjedzie laweta.
11. Przejdź do ecu ABS i przejdź do parametrów. Sprawdź, czy kierownica jest ustawiona na 0,00 stopni, co oznacza 100% w środku, nie skręcaj w lewo ani w prawo... następnie przejdź do regulacji i wykonaj reset kierownicy.
12. Następnie wykonaj reset ciśnienia hamowania.
13. Wykonaj również reset czujników YAW.
14. Usuń błędy DTC w jednostce ABS
15. Wyłącz samochód i odczekaj kilka minut.
16. Włącz ponownie samochód i przejdź do ecu silnika, usuń tam również DTC. Po zakończeniu wyrównania proxi otrzymasz błędy w wielu ecu. (Twój silnik może zacząć się lekko trząść... nie panikuj
w większości przypadków tak się nie dzieje. Chodzi o to, że silnik traci połączenie z jednostką ABS, mówiąc krótko, i kilka innych rzeczy.
17. Po usunięciu dtc w ecu silnika przejdź do wszystkich innych ecu i usuń również błędy.
18. Wyłącz samochód i poczekaj.
19. Włącz samochód, naciśnij przyciski tempomatu i acc i spójrz na wyświetlacz, aby sprawdzić, czy pojawiają się ikony.
20. Znajdź ładną drogę i z przyjacielem przed sobą wypróbuj ACC i dowiedz się, jak to działa... przeczytaj również instrukcję obsługi przedtem.
21. Zawsze patrz na drogę przed sobą i bądź gotowy do hamowania.
22. Ciesz się jazdą i bądź bezpieczny
p.s.: załączę zdjęcia później
ROBISZ TO NA WŁASNE RYZYKO.
Cóż, najpierw potrzebujesz przycisków kierownicy z przyciskiem ACC. Numer części EPER to: 156130459
Potrzebujesz również przedniego radaru i kamery, procedura jest taka sama jak dla Giulii
0. Jeśli nie chcesz odłączać zasilania akumulatora, najlepiej trzymać kluczyk z dala od samochodu, aby nie przeszedł w tryb czuwania. Ponadto, jeśli Twój samochód ma SGW, będziesz potrzebować kilku dodatkowych kroków.
1. Musisz wyjąć poduszkę powietrzną kierownicy. Jest klips dostępny od dołu poduszki powietrznej za pomocą płaskiego śrubokręta..wciskasz go śrubokrętem, a następnie poduszka powietrzna powinna się odłączyć. Do poduszki powietrznej przymocowane są kable, więc bądź ostrożny i powinieneś je również usunąć.
2. Odłącz wszystkie kable.
3. Wyjmij kierownicę z samochodu, w ten sposób będzie znacznie łatwiej pracować. Następnie odkręć 3 śruby z tyłu... jedną za każdym panelem przycisków i jedną na dole kierownicy. Następnie pracując nad dolną częścią kierownicy, musisz odłączyć plastikową osłonę, która wygląda jak aluminium, za pomocą plastikowego śrubokręta do klipsów lub czegoś podobnego, ALE uważaj, aby nie uszkodzić skóry na kierownicy. Są dwa duże plastikowe klipsy prawie na środku kierownicy, znajdujące się poniżej poduszki powietrznej. Ostrożnie je odłącz.
4. Po usunięciu plastikowej osłony możesz usunąć przyciski. Może to dobry pomysł, aby w tym momencie zainstalować czerwony przycisk start-stop, jeśli chcesz. Przyciski mają własne okablowanie, więc również na to uważaj. Nie spiesz się, to nie jest bardzo trudne zadanie.
5. Wymień przyciski na nowe. Następnie złóż wszystko z powrotem.
6. Podłącz Multiecuscan do swojego ABS i sprawdź, czy kierownica jest ustawiona na 0,00 stopni
7. Włącz samochód bez uruchamiania silnika, podłącz Multiecuscan (MES) i przejdź do wyrównania Proxi.
8. W części, w której widzisz, że masz włączony tempomat... wyłącz go. Przejdź do adaptacyjnego tempomatu i włącz go.
9. Wykonaj wyrównanie proxi. Najlepiej użyć interfejsu Wifi Cantier (oznacza to najnowszą wersję interfejsu, która ma zarówno wifi, jak i BT) z MES, ponieważ ELM327 lub inne interfejsy mogą zawodzić w niektórych modułach.
10. Po zakończeniu wyrównania proxi otrzymasz kody błędów w niektórych ECU i potrzebujesz adaptacji ecu ABS. W tym momencie samochód jest w trybie bezpieczeństwa i nie będziesz mógł go ruszyć!!! Nie panikuj. ALE na wszelki wypadek, gdyby wszystko poszło do ****, zaparkuj samochód gdzieś, gdzie może zostać, aż przyjedzie laweta.
11. Przejdź do ecu ABS i przejdź do parametrów. Sprawdź, czy kierownica jest ustawiona na 0,00 stopni, co oznacza 100% w środku, nie skręcaj w lewo ani w prawo... następnie przejdź do regulacji i wykonaj reset kierownicy.
12. Następnie wykonaj reset ciśnienia hamowania.
13. Wykonaj również reset czujników YAW.
14. Usuń błędy DTC w jednostce ABS
15. Wyłącz samochód i odczekaj kilka minut.
16. Włącz ponownie samochód i przejdź do ecu silnika, usuń tam również DTC. Po zakończeniu wyrównania proxi otrzymasz błędy w wielu ecu. (Twój silnik może zacząć się lekko trząść... nie panikuj
17. Po usunięciu dtc w ecu silnika przejdź do wszystkich innych ecu i usuń również błędy.
18. Wyłącz samochód i poczekaj.
19. Włącz samochód, naciśnij przyciski tempomatu i acc i spójrz na wyświetlacz, aby sprawdzić, czy pojawiają się ikony.
20. Znajdź ładną drogę i z przyjacielem przed sobą wypróbuj ACC i dowiedz się, jak to działa... przeczytaj również instrukcję obsługi przedtem.
21. Zawsze patrz na drogę przed sobą i bądź gotowy do hamowania.
22. Ciesz się jazdą i bądź bezpieczny
p.s.: załączę zdjęcia później