View attachment 34261
Mijn 2022 Stelvio werd geleverd met het basissysteem, dat gewoon 'basic' was. Je hoeft niet veel geld uit te geven om dit systeem geweldig te laten klinken.
Ik wilde de HK-luidsprekers op de deuren. Dus kocht ik de roosters van Ebay. Ik kocht nieuwe luidsprekers van Amazon.
De voorste HK-roosters zijn gemakkelijk te plaatsen omdat de cirkel voor de luidspreker zich aan de achterkant van het deurpaneel bevindt. Het is gewoon niet uitgesneden. Ik gebruikte een dremel en het werkte gemakkelijk. Toen ontdekte ik dat er geen middenluidspreker op het dashboard zat en ook geen luidsprekers in mijn C-stijlen. Als je een lamp schijnt in de C-stijl luidsprekerbekleding net boven de rugleuning van je achterstoel, zijn ze er wel of niet. Ik voegde middentonen toe aan de C-stijlen en het dashboardmidden. Ik voegde ook drie 8 inch actieve subs toe. 1 achterin waar de fabriek er een zou moeten hebben (de mijne had het niet). Ik bestelde de fabrieksbekleding links bestuurderszijde van ebay en het ziet er nu origineel uit. Toen voegde ik een actieve sub toe onder elke voorstoel. Ik gebruikte alle Infinity by Harman-luidsprekers. Voor de subs gebruikte ik een Kicker achterin en koos ik voor de minder dure SSL LOPRO's voor de voorstoelen. Het beste van alles is dat ik geen extra versterker hoefde toe te voegen. Het fabriekssysteem kan de extra luidsprekers gemakkelijk aan en de subs zijn actief, dus ze hebben ingebouwde versterkers.
View attachment 34259
View attachment 34260
View attachment 34261
View attachment 34262
View attachment 34263